هدف ما از ایجاد راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات نه تنها از بین بردن نیروهای انسانی نیست بلکه دانش خود را بصورت قابل درک در اختیار همگان قرار خواهیم داد ، تا مشکلات کاری را آن طور که خود می پسندند برطرف نمایند.
» نـسـخـه سـازمـانـی - کد صفحه : 6

  نسخه سازمانی پورتال کیمیا

 
     نرم افزار کیمیا سی ام اس، شامل سامانه ای جامع برای ساخت، طراحی و مدیریت پورتال های سازمانی و وب سایت های شرکتی می باشد.  نرم افزار پرتال اطلاع رسانی با انعطاف پذیری بسیار بالا و پیکربندی چند لایه، امکان توسعه و مدیریت بخشهای مختلف پورتال را بصورتی پیشرفته و قابل انطباق با نیازهای شما فراهم می نماید به گونه ای که کلیه امکانات و ویژگی های پورتال اطلاع رسانی، قابل ویژه سازی و اختصاصی سازی بوده و می توان نوع معرفی و عرضه اطلاعات و سیاست گذاری های محتوایی را کاملا متناسب با نیازها کرد.

ارائه خدمات به صورت همزمان و نظام مند کردن گردش های کاری در سازمان، همواره یکی از موضوعات مورد بحث و علاقه مدیران سازمان ها بوده است. از میان دهها راهکار ارائه شده به سازمان، راهکار برتر ایجاد مدخلی مدرن و ساخت یافته بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات و بر پایه اصول Paperless شناخته شده است. نگارش سازمانی پورتال کیمیا با قابلیت مجتمع شدن (Integration Capability) با سیستم های اطلاعاتی و تراکنشی داخل سازمان و ارائه امکان تعریف انواع فرآیندهای سازمانی، گردش های کاری و . . . این امکان را برای مدیران بوجود آورده است تا بتوانند در عین محدود سازی حوزه تغییرات و دگرگونی ها در عمق، با استفاده از پتانسیل موجود در سیستم های داخلی و ترکیب آن با پورتال، آثار مثبت آن را در سطح جاری سازند. در حقیقت نسخه سازمانی پورتال کیمیا ضمن تامین اهداف اطلاع رسانی به مخاطب، می تواند به عنوان دریچه دسترسی کارکنان و مشتریان سازمان به منابع و کاربردهای درون سازمانی نیز تعریف گردد.

   
پورتال سازمانی نرم افزاری است مبتنی بر وب که با ایجاد یک درگاه مشترک طیف گسترده ای از خدمات را در اختیار انواع مخاطبین سازمان قرار می دهد.

    مخاطبین پورتال سازمانی می توانند مراجعین سازمان، پرسنل، سایر سازمان ها و ارگان ها، کارفرمایان، پیمانکاران، مدیران و یا عامه مردم باشند.

 "ارائه خدمات آنلاین" و "تعامل" دو مفهوم اصلی در پورتال سازمانی هستند.

   در واقع پورتال سازمانی :

        با سایر نرم افزارهای مبتنی بر وب سازمان ارتباط برقرار می کند.
       
با سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط و پورتال های آنها ارتباط برقرار می کند.
       
برای انواع مخاطبین، سرویس های ویژه ایشان را ارائه می کند.(مدیریت دسترسی)
       
با بانک های اطلاعاتی مرتبط ارتباط برقرار می کند.
       
خدماتی از سازمان را که قابلیت ارائه از طریق وب را داشته باشد به صورت مجتمع ارائه می نماید.
 
        
در یک پورتال سازمانی موفق، بخش اعظم خدمات سازمان در قالب فرآیندهای مشخص به صورت آنلاین و در قالب زیرسیستم های پورتال ارائه می گردد و در واقع یک سامانه اتوماسیون تحت وب برای عموم مخاطبین ایجاد می شود. 
    -
ارائه خدمات به صورت تمام وقت
   -
حذف گلوگاهها و صفوف کاری
   -
افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و پرسنل
   -
دسترسی به خدمات از هر جا و در هر زمان (حذف محدودیت ها)
   -
افزایش بهره وری پرسنل و امکان سرمایه گذاری بر منابع انسانی
   -
کنترل و نظارت دقیقتر و سرعتر بر روند اجرای فرآیندها